Η χρήση αυτού του δικτυακού τόπου υποδηλώνει ανεπιφύλακτη συμφωνία με τους όρους χρήσης. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους αυτούς προτού χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα. Η TECHSUPPORT διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε τους όρους χρήσης.


Πνευματική Ιδιοκτησία

Η επωνυμία, ο διακριτικός τίτλος, το σήμα, οι εικόνες, τα γραφικά, τα διακριτικά γνωρίσματα, τα κείμενα και κάθε άλλο τι που περιέχεται στη δικτυακή τοποθεσία www.t-support.gr αποτελούν προστατευόμενα αγαθά πνευματικής ιδιοκτησίας της . Σήματα, ονόματα, ή άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων μερών, που εκτίθενται στην ιστοσελίδα προστατεύονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Απαγορεύεται στον χρήστη η αντιγραφή, αναπαραγωγή, διάδοση, διάθεση, μετάδοση ή η με οιονδήποτε τρόπο χρήση αυτών, πέραν των χρήσεων που ρητώς ορίζονται στον παρόντα δικτυακό τόπο.

Προστασία Προσωπικών Στοιχείων

Η TECHSUPPORT έχει το δικαίωμα να διατηρεί αρχείο και να επεξεργάζεται τυχόν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των επισκεπτών του παρόντος δικτυακού τόπου, στο μέτρο που αυτό απαιτείται για την σωστή λειτουργία και ανάπτυξή της. Ο επισκέπτης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης [link Privacy], πρόσβασης και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία σύμφωνα με τα άρθρα 12 και 13 του Ν. 2472/97 για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Ευθύνη Χρήστη

Κάθε χρήστης της ιστοσελίδας συμφωνεί με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων (Privacy) και, υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί αυτή ή οποιοδήποτε στοιχείο, πληροφορία ή άλλο τι εκτίθεται ή πηγάζει ή συνθέτει αυτή, εμπιστευτικού ή μη, κεκρυμμένου ή φανερού χαρακτήρα, με κανένα τρόπο –ενδεικτικά με δημοσίευση, επέμβαση, (ανά)μετάδοση, αντιγραφή, μεταφορά δεδομένων, στοιχείων, μηνυμάτων, ιών, λογισμικού, υλικού, αρχείου κ.λ.π.- για την τέλεση πράξεων, οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ή θα προκαλούσαν προσβολή, ζημία ή βλάβη περιουσιακών ή άλλων αγαθών ή δικαιωμάτων της Εταιρείας.

Ευθύνη Εταιρείας

Δεν ευθύνεται η Εταιρεία ως προς την επικαιρότητα, την ορθότητα, την πληρότητα ή την ποιότητα των αναφερόμενων πληροφοριών . Αξιώσεις αποζημίωσης λόγω αστικής ευθύνης εναντίον της TECHSUPPORT, οι οποίες αφορούν σε υλικές ζημίες ή/και βλάβες που έχουν προκληθεί από τη χρήση ή τη μη χρήση των αναφερόμενων πληροφοριών ή/και τη χρήση ανακριβών και ελλιπών πληροφοριών, αποκλείονται γενικά, εφόσον δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία σχετική υποχρέωση για κάλυψη αστικής ευθύνης. Επιφυλάσσεται ηTECHSUPPORT ρητώς του δικαιώματος τροποποίησης, συμπλήρωσης ή διαγραφής τμημάτων των επιμέρους σελίδων ή στο σύνολο, ή της προσωρινής ή οριστικής διακοπής της δημοσίευσης χωρίς προειδοποίηση.

Πολιτική Παραγγελιών

Για προιόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα η αποστολή γίνεται εντός 24 ωρών.Προιόντα τα οποία ειναι διαθέσιμα 1 εώς 3 ημέρες η αποστολή ενδέχεται να διαφοροποιηθεί λόγω του ότι το προιόν δεν είναι διαθέσιμο στην αποθήκη μας αλλά στην αποθήκη του προμηθευτή.Σε αυτή την περίπτωση το κατάστημα θα σας ενημερώσει τηλεφωνικά ή με email για την πιθανή ημερομηνία παραλαβής.Για παραγγελίες που τα προιόντα ειναι διαθέσιμα εντός 24 ωρών είναι πιθανό να ζητηθεί η εξόφληση της παραγγελίας(ειδικά σε αποστολές εκτός Αττικής) μέσω paypal ή τραπεζικής κατάθεσης.Σε περίπτωση που το προίον δεν υπάρχει ή καθυστερεί η παράδοση από τις αποθήκες γίνεται άμεσα η επιστροφή των χρημάτων(σε πληρωμές μέσω paypal ενδέχεται να καθυστερήσει).

Με την δημιουργία παραγγελίας ο πελάτης αποδέχεται να λαμβάνει newsletters από την εταιρεία μας.



Πολιτική Ακυρώσεων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας.Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω email, fax ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει επίσης σε όλα τα βήματα πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία. Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε «πίσω» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «Αφαίρεση».

Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας από το ιστορικό παραγγελιών. Στην περίπτωση που η διαδικασία αποστολής έχει ξεκινήσει, η ακύρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί, αλλά χρεώνεστε με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος.

Χρήστες υπό την ιδιότητά τους ως καταναλωτές έχουν δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με άρθρο 4α του Ν. 2251/1994. Συγκεκριμένα, έχουν το δικαίωμα μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την αποδοχή των Όρων να υπαναχωρήσουν από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα και αζημίως. Σε κάθε περίπτωση, εάν ο Χρήστης υπαναχωρήσει οφείλει να εξοφλήσει τις χρεώσεις και που αντιστοιχούν στα  για προϊόντα που έλαβε.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης:

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.
 
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί,  καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ


Όροι Συναλλαγών:

• Φ.Π.Α.

Οι τιμές που αναγράφονται συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%.

Σας δίνεται η δυνατότητα να διαλέξετε αν η πληρωμή σας θα γίνει με απόδειξη λιανικής πώλησης ή με τιμολόγιο.
Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία:

  • Επωνυμία εταιρίας
  • Α.Φ.Μ.
  • Δ.Ο.Υ.
  • Δραστηριότητα
  • Διεύθυνση

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ:

Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση  η διάρκεια της οποίας διαφέρει ανάλογα με το προϊόν και τη μάρκα. Τα προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση αντιπροσωπείας, την εγγύηση την καλύπτει η αντιπροσωπεία. Η επιστροφή των προϊόντων που καλύπτονται από εγγύηση γίνεται με ευθύνη και κόστος του πελάτη. Εφόσον το προϊόν είναι ελαττωματικό σας αποστέλλουμε καινούργιο ή επισκευασμένο(αναλόγως την εγγύηση) χωρίς καμία επιβάρυνση. Για τα προϊόντα στα οποία δεν έχει διαπιστωθεί κάποια δυσλειτουργία, ο πελάτης επιβαρύνεται με κόστος έλεγχου 15 € και έξοδα αποστολής. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης όταν αυτό χρειαστεί.
Αν χρειαστείτε κάποια επιπλέον πληροφορία που εμπίπτει σε προϋποθέσεις εγγύησης μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο 2109902739 καθημερινά 09:00 – 21:00 ή με e-mail στο tech@t-support.gr